Intervju avklarad!



Så, då har jag vart på intervjun. Skönt att ha det gjort.
Vet inte riktigt hur det gick, är så himla trött nu att jag
inte tänker som vanligt. Vad nu som vanligt är.
Men jag tror det gick bra, det kändes ganska bra fastän
jag inte blev nöjd med mina svar riktigt.
Och efter att hon pratat en lång stund och jag inte kunde
göra annat än att nicka och säga "ja" och "precis" så
frågade hon om jag hade några frågor...
Jag hade verkligen inga! Hon hade sagt det mesta tycker
jag men att jag inte hade några frågor kändes inte
så bra. Så jag frågade typ två korkade frågor men som
hon ändå svarade nöjt på.
Jag visste att det inte skulle bli så bra som jag föreställt mig
men jag får vara nöjd ändå. Det ser ganska så hoppfullt
ut också. Får se hur det blir.


/ The E the L the I the N - It's Elin

Kommentarer
Postat av: Anna

gick det braa?!?!? gick det bra! gick det braaaaaa?!?!?!?? WPOHOHOHOOHOHOHOHOOH hoppas

2008-04-09 @ 15:37:12
URL: http://maniaa.blogg.se
Postat av: fröken elin

haha aa det gick väl ganska så bra tror jag. vi får se wowowowowow!

2008-04-09 @ 17:37:56
URL: http://frokenelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0