Godnatt i stugan




Nu ska jag lägga mig i sängen. Sätta på en film och somna.
Och imorgon vill jag inte bli väckt, jag måste få sova ut någon
gång denna veckan, snälla.

Imorgon kommer förresten Inför Eurovision Song Contest!
Som jag har väntat! Skrev t.o.m. till svt för någon månad sen
eller två och frågade om dom skulle sända det. Jag fick ett
svar tillbaka och dom skulle det! Blev så glad. Så imorgon på
svt1 klockan 18.30 kommer det. Hoppas det är samma panel
som förra året!

Natti, natti!

image567






/ Elin

Kommentarer
Postat av: Oskar O

Hehe jo sant!
Snickers is da shit!
Ska tröstäta lite sen eftersom jag har nationellt prov i Eng B imorgon! :...(

Ha en himla bra söndag!

2008-04-27 @ 14:11:02
URL: http://thegameboy415.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0