Godmorgon förresten!




Godmorgon! Eller god lunch eller god macka eller vad man nu vill kalla det.
Vad ska jag hitta på idag? Hmm.

Gå ut och gå en sväng fast jag verkligen, verkligen inte har lust. Men jag
måste få lite luft faktiskt. Sedan ska jag laga jättegod kycklingsallad!
Jag är så fiffig för jag har förskurit massa kyckling i förväg i bitar och fryst in
i påsar. Så när jag vill ha en kycklingsallad så är det bara att plocka fram
en påse och steka istället för att börja skära och putsa och skura och allt
vad det heter. Tyckte jag var smart där, som om jag hade kommit på något
som ingen annan kommit på elelr gjort innan.
Sedan kommer ju självklart Survivor på tv! Det får jag inte missa.

Ja, herregud vilken händelserik dag! Hur ska jag hinna med allt?






/ Elin

Kommentarer
Postat av: Ozzy Ozkar

Meh orka läsa din blogg när man kan läsa min!!!
Just det fan det var ju måndag idag!
hehe känndes som tisdag!
(Jag vet att jag e knäpp så säg inget!)

2008-04-28 @ 14:28:48
URL: http://thegameboy415.blogg.se/
Postat av: Evelina

Tänkte bara berätta att du är länkad :)

2008-04-28 @ 15:11:44
URL: http://evvvelina.blogg.se
Postat av: anna

haha! Då är du en "poäng" mindre dum än mig=P fast måste säja att jag var påväg att göra tabben med armbågen, haha:D

Absolut, fynda är bäst! Kom hem från en skoaffär som hade rea en gång, köpte 6 par skor! =P

2008-04-28 @ 15:35:01
URL: http://helmerohugo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0