Feedback



Gick just in på Saras och Annas blogg
och vad får jag se om inte ett felaktigt
uttalande om mig där. Lite feedback på det kommer här:

1. Min bästa vän är INTE tv:n. Det erkänner jag.
2.Däremot erkände Anna att Park Lane (ett uteställe!) är
hennes bästa vän. Hmm.
3. Bara av ren nyfikenhet, Anna. Vad ska du
och bästis hitta på i veckan? Gå och ta en fika?
Kanske ut på en långpromenad i skogen?
Shoppa lite nya outfits? Svara gärna, skulle vara
SÅ kul att veta! Hahaha.
4. Jag ska inte säga att jag inte gillar min tv.
För det är ju där min kära Melodifestival går och
Amazing Race, Survivor, alla matprogram, dansprogram och
sångprogram som jag älskar. Jag lär mig något nytt
varje dag.
(Detta också en anledning till varför jag är så bildad och klok.)

Så ge mig lite feedback på detta!




/ E to the B

Kommentarer
Postat av: annaa

Niiieeeeeej, jag bryr mig eeeiiij =) En utekväll ger mig också nöjde, värme, information från andra, berättelse, upplevelser, skratt, glädje, tårar och framför allt så lär man sig ngt också! Man lär sig något om andra människor, hur dom pratar och dansar och man kanske förhoppningsvis lär sig sin alkoholgräns nångång och sedan lär man sig vilken den senaste musiken är.. HA!!! tig människa..tiiiig =)

OKEJ!, teven är kul iblaaaaaand men parklane e bättre :D

2008-04-06 @ 21:48:07
URL: http://maniaa.blogg.se
Postat av: fröken elin

Hmmmmmmmmmmmmmmm.
En utekväll visst den ger dig värme i form av svett och unken varm lukt av folks utandningsluft. Och ja, information på frågan "hur mår du". Skratt okejdå. Tårar? Du glömde spyan, spillda drinkar, killar som tafsar och tjejer som knuffas. Haha och Park lane har INTE senaste musiken, grease-låten var inte precis gårdagens nya hit.
SÅ diiih daaah madoooh! Jag gillar också att gå ut ibland ,ska inte klaga mer för jag hade faktiskt kul igår=)

2008-04-06 @ 21:54:06
URL: http://frokenelin.blogg.se
Postat av: annaa

Hah! Tårar av glädje eller för att man e för full..händer inte mig så ofta precis men vet andra:P ahhha men inne på rockbaren är det inte den senaste musiken! men där "ute" är det väl det, oftast.. fast klart dom spelar sånt som folk gillar =) neee vi avslutar här och skakar hand.. o inser att jag vann=)

2008-04-06 @ 22:17:43
URL: http://maniaa.blogg.se
Postat av: fröken elin

Ja, vi avslutar alltså här. Skak, skak i handen. Och säger att JAG vann, ja. Har du alldeles rätt i.

2008-04-06 @ 22:24:41
URL: http://frokenelin.blogg.se
Postat av: anna

hahah eeeyy din lilla busfiluuuur

2008-04-06 @ 22:46:44
URL: http://maniaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0