Färdigpusslad och ren



Japp! Nu har jag pusslat klart, sista biten var så härlig att lägga, la den
till och med två gånger bara för sakens skull.
Det blev väldigt fint, ska nog ta ett kort på det!
Nu måste jag ha ett nytt pussel känner jag för det är kul faktiskt.
Kanske kan låna vår gudsons sexbitars-pussel? Det var klurigt.

Idag är jag verkligen ren. Kanske för ren? Nej! Det kan man aldrig bli.
Duschade imorse innan jag åkte och simmade. Sen dusch på
badet innan simmet. Sen simmade jag. Efter simmet så var det ännu
en dusch. Och nyss badade jag badkar hemma och duschade.
Jag älskar att duscha och bada alltså, kan göra det hela dagarna!


 




/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0