Bilder från lördagen



Här kommer bilderna från lördagen!
Först var vi en snabbis hos Hanna där hon öppnade presenter
sedan gick vi och åt och sedan ut. Väldigt skoj.




Hanna öppnar presenter.
Här är skoj-plakatet från mig!


Dom sitter bekvämligt i soffan.

image511
Här ska ätas!

image517
Ja må hon leva, ja må hon leva!


Mums, vilka pinglor

image516
Sara och Anna i en het disskussion

image525
Jag lyssnar spänt

image530
Sedan deltar också jag i pratet


Kyligt


Vi var många flera men de flesta ville inte vara med
på kort, som vanligt.




/ EB

Kommentarer
Postat av: emelie

tack för den har fler kort men ingen som vill va med som vabnligt tack elin snällt hahah

2008-04-22 @ 12:37:17
Postat av: fröken elin

neej jag skrev att vi var många fler där men dom ville inte va med på kort. dom flesta höll ju för händerna när jag skulle ta och sa ta bort. haha. och jag har inga bilder på dig förutom långt ifrån där du håller händerna för, men vill du så kan jag lägga in det``?

2008-04-22 @ 14:08:06
URL: http://frokenelin.blogg.se
Postat av: Anonym

nejnej skoja bara med dig.. nee vill verkligen inte va med du vet ju att jag inte gillar det vettu puss på daj

2008-04-23 @ 10:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0