Avsky textförsvinning



Inte för att man ska hata eller avsky men jag blir aboslut GALEN
när all text försvinner. Skulle skriva ett mail förut som jag planerat
länge och väl på vad jag skulle skriva. När jag var klar och nöjd så tryckte jag på "skicka"...
Skickar den? Nej.
Försvinner hela texten? JA!
Något fel uppstod visst. Grrr.
Fick tänka lika länge och väl på vad jag hade skrivit och skriva om det.
Eller som när man skriver här på bloggen. Så ska man spara och
publicera inlägget så poff! Då har man plötsligt loggats ut. Helt ofrivilligt. Och man kan
inte gå tillbaka och kopiera texten. Otroligt frustrerande, speciellt när
man lagt ner tid och skrivit något långt och lagt in bilder m.m.
MEN! Finns värre saker, ska inte klaga. Men det är frustrerande.






/ Elin

Kommentarer
Postat av: andreasanton

Jaa,den var lite annorlunda, Det har du rätt i.

Gudja, mamman var hilarious :D

2008-04-27 @ 00:15:32
URL: http://andreasanton.blogg.se
Postat av: Linda

Ja det var ett härligt ställe och det är sällan man ser så mycket blåsippor! :)

2008-04-27 @ 00:21:54
URL: http://lindulii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0